lørdag den 17. marts 2012

The Vampire Diaries

Kære læsere

Ian Somerhalder
Her for tiden ser jeg meget The Vampire Diaries. Jeg ved ikke om I kender eller har hørt om showet, men efter min mening, er det bare et af de bedste TV-shows, jeg kender! Dog slår den ikke Merlin, men det er næsten lige så godt! (;

Jeg har fundet denne hjemmeside på nettet, hvor man kan se afsnittene fra sæson 1 til dem, der er blevet vist af sæson 3 indtilvidere. Og Det er nu dejligt, når man, som jeg, kun har sæson 1 på DVD - så man kan vist godt regne ud, at jeg har en del, der skal indhentes. (; 
  

Paul Wesley
The Vampire Diaries har nogle super lækre hovedroller, som spiller Stefan og Damon Salvatore. De er simpelthen nogle lækkerbiskner! Ian Somerhalder, som Damon, og Paul Wesley, som Stefan. Kan det blive meget bedre end det?

Jeg har læst, hørt og set en masse med, at der er mange som enten holder med Team Delena eller Team Stelena - altså enten at parret skal hedde: Damon og Elena eller Stefan og Elena, men jeg er sådan lidt ligeglad med, hvem hun vælger, for jeg synes, at de begge er lige gode for hende - og hvis jeg skal dømme efter deres udseende, er de begge også pæne på hver deres måde.. så jeg er sådan lidt neutral angående det.

Men, som I kan se på billederne er de ret så lækre. (;

Ud over The Vampire Diaries, er min storesøster og jeg begyndt på sæson 3 af Merlin, der er, ærgeligt nok, kun omkring 13 episoder, hvilket er lidt ærgeligt, når man tænker på, at The Vampire Diaries har omkring 22 episoder på bare én sæson. Ærgeligt når det er Merlin, der en ens ynglingsserie.

Men som sagt, er Merlin nummer 1, mens The Vampire Diaries er nummer 2 på min liste over yndlings TV-shows, de er engelsk/amerikanse, ja, og det er begge fantasy. (Merlin  er i hvert fald. The Vampire Diaries er også på en måde). Det minder mig om, at danske TV-serier og mig ikke er en god kombi... Jeg kan virklig ikke rigtig klare de danske TV-serier..

Men alt i alt: MERLIN & THE VAMPIRE DIARIES!!<3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar