tirsdag den 27. marts 2012

Alting

Kære læsere

På torsdag er der, for mit vedkomne, dømt en dag med fodbold. Herligt efter min mening!! Det vil sige, møde klokken halv ni, og spille fem kampe, hvoraf den sidste vil være færdig klokken 12:25 ca. og, hvis vi er heldige, går vi videre i stævnet. Det er ikke udendørs, selvom man godt kunne tro det på grund af alt det dejlige vejr, vi har haft, på det sidste. Og jeg siger jer: det er skønt endelig at se solen! Og man plusser også lige, den skønne temperatur oveni! - Jeg glæder mig til at se, hvordan sommeren bliver i år :-)

Tilbage på sporet. På fredag, sker der det, at der på min skole afholdes en kristent antakt, med hensyn til påske, så vores tur i kirke kommer til at tage lidt over en halv time - siger de. Ja, jeg går på en kristen privatskole, men det betyder ikke, at jeg selv er kristen, for skolen er åben for alle trosretninger - og nej jeg er ikke andet end en original protestant. Og nej, vi går ikke med uniformer.. (bare hvis nogle tænkte den tanke). Men denne ankakt er skabt til (siger de), at man skal tænke dybere over tingene i livet - det betyder, at vi skal være stille og respektere det, hvis andre vil tænke og grunde over sagerne ved livet.
For mit vedkomne vil jeg bare væres stille og tænke på det gode i livet - venner, familie, fodbold, tegning, sang.. ja bare alt, men sidst (og ikke mindst) Bøger! :-)

Jeg har fået en henvendelse om, om jeg ville lægge nogen af mine tegninger ind, dette vil jeg tage til overvejelse og, hvis jeg vælger at gøre dette, vil jeg lige finde en måde på, hvordan de skal lægges ind. :-) Men det ville være dejligt at høre, om I synes, at der skal lægges nogen ind ;-)

Det går fremad med Kampen om Tronen, og jeg kan fortælle jer, at den er ret så spændende indtil videre ;-)

Hvis jeg ikke laver et nyt indlæg inden, så vil jeg bare ønske jer alle sammen ind god påskeferie, med mange påskeæg! :-P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar