mandag den 5. marts 2012

Marts = forår... og bøger

Jeg undskylder, at jeg har været lidt langsom med at skrive her på bloggen, men det vil jeg prøve at forbedre. Som I kan se, er jeg gået i gang med Kampen om tronen, som jeg er spændt på at se, om den lever op til forventningerne. Desværre har jeg her for tiden mistet min læselyst en smule, og jeg ved ikke hvorfor... måske synes jeg bare i min underbevidsthed, at jeg lige skal tage en pause?? Det skal jeg ikke kunne sige, men jeg vil se om jeg kan få læselysten i gang igen. 

Desuden, så er vi gået ind i marts måned, og gud, hvor har jeg ventet længe på denne her måned! Ikke kun fordi, at de så snart skal blive forår (Jubiii), nej, det er også fordi, der udkommer mange gode bøger, som jeg har ventet på i rigtig lang tid på - eller sådan føles det ;) 

Til sagen, her er de. Dette er nogle af dem jeg skal have, og de udkommer, så vidt jeg ved, alle 5 den 15. marts, så lang tid er der ikke igen. Synes at forsiderne er underskønne! Så tjek dem lige ud!!







Nightshade - Blodrose (Andrea Cremer) 

Hereafter - ød og forelsket (Tara Hudson) 

The Vampire Diaries - Fantomet 

Nattens hus - Kaldet (P. C. Cast & Kristin Cast)

Shadow Falls - Vågen ved daggry (C. C. Hunter)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar