fredag den 10. februar 2012

Vinterferie

Kære læsere

Så blev det endelig tid til den længe ventede vinterferie, og den skal nydes!
Jeg vil bruge tid på at læse nogle af de mange bøger, jeg har stående på hylden og bare venter på at blive læst!

Ja, jeg skal læse nogle bøger i denne ferie, men jeg håber også, at min familie og jeg skal på vores traditionelle skøjtetur, hvilket jeg nyder virkelig meget!

Udover det, så er jeg blevet færdig med Jagten på et menneske, og der vil på et eller andet tidspunkt, i denne ferie, komme en anmeldelse af bogen. :)
Og vil også lige sige tak for at I tog godt imod min første anmeldse tidligere :)

Jeg ved godt, at dette indlæg ser ud til at blive ret kort, men det var lige, hvad der faldt mig ind at skrive til jer.

Men husk! Jeg har tænkt mig at prøve at opdatere jer læsere om, hvad jeg går og laver - både bogligt og generelt - så godt jeg nu kan. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar