mandag den 6. februar 2012

Koldt, koldt, koldt...

Kære læsere

Kom lige til at tænke på, at vinteren rent faktisk har fået taget i lille Danmark. Og det kan mærkes!
Jeg vil nok sige, at det er umådelig koldt at træne fodbold i dette vejr! Og jeg vil ikke anbefale at gå udenfor om aften i dette vejr uden ordentlig påklædning - det er (undskyld sproget) skide koldt derude! Selv med flere lag ordentlig fodboldtøj på til dette vejr.

Jeg fandt også ud af, at min dansklære er Merlin fan?! hvor syret er det lige? Hun har set alle episoderne fra sæson 1-4 og hun har åbenbart også set det klip, jeg har delt med jer, i et tidligere indlæg. Men det er da dejligt, at jeg ikke er den eneste Merlin fan er på egnen - bare mærkeligt at det lige skulle være min dansklære.

Til sidst vil jeg lige minde jer om at passe på når i går udenfor! fortovene kan være glatte, og man ved aldrig, hvad der kan ske i dette vejr, og vi skulle nødigt have, at der sker jer noget.

Pas på jer selv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar