torsdag den 16. februar 2012

Færdig

Kære læsere

Så er der læst én bog mere, nemlig Troskab af Maggie Stiefvater. Det tog mig lidt tid, at lægge ind, hvad jeg var i gang med at læse, men min undskyldning er, at jeg var i sommerhus med en veninde, og ikke kunne fortælle jer, hvad jeg gik og læste.

Men nu er den læst, og hold da op, I skal glæde jer til, at andmeldelsen kommer!

Jeg har stadig mange bøger stående på hylden, som venter på at blive læst, men jeg tror, at jeg skal i gang med Serpina af Helle Ryding, som jeg har glædet mig utrolig meget til at læse! :)

Senere i dag kommer min anmeldelse af Jagten på et menneske nok ind på bloggen, men det blive nok efter, at jeg har været i kondicenter med fodboldholdet.

Tusinde tak til Kathrine, som har bloggen Bøger på tværs, for den smukke signerede udgave af Serpina. :)

Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar