torsdag den 23. februar 2012

Hvad skal jeg dog give mig til at læse?

Kære læsere

Som i kan se, er jeg kommet igang med Kampen om tronen, som jeg har glædet mig usigeligt meget til at læse! Men det vil også sige, at jeg er blevet færdig med Serpina. Og den var skam ingen skuffelse!

Jeg får desværre ikke så meget tid til at skrive på bloggen her i weekenden, da jeg skal på træninglejr med fodboldholdet og først kommer hjem søndag eftermiddag, og derefter kommer der til at stå lektier som første prioritet. Men umiddelbart vil jeg prøve at se, om jeg kan nå at skrive enten min anmeldelse af Troskab eller Serpina - det finder jeg ud af. :)

Når jeg er færdig med at læse Kampen om tronen, har jeg kun 2 ulæste bøger stående tilbage hylden. Så, hvis I har nogle forslag til, hvad jeg skal give mig til at læse, er jeg åben for det - bare skriv en kommentar, hvor I skriver titel, forfatter og hvorfor jeg skal læse netop den bog. :)

Jeg håber at I, der har haft vinterferie, er kommet godt i gang med skolen igen, selvom ferien (efter min mening) godt kunne have været lidt længere..

Vi ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar