fredag den 3. februar 2012

Alt det og mere til#

kære læsere!

Regner med endelig at blive færdig med Et helt nyt liv i denne weekend - formegentlig allerede i dag!
Jeg håber virkelig, at jeg kan lave min andmeldelse af bogen i løbet af weekenden, men der er så meget andet, der også skal laves.
  • Støvsuge
  • Gøre værelse rent
  • Vaske gulve
  • Lave Matematikaflevering færdig
  • Lave Danskstil færdig
  • Lektier ... -.-'
... Og så kan jeg lave anmeldelse, hvis ikke jeg liiige finder tid til at skrive den inden da! ;)

Umiddelbart har det været en god dag i dag.
Først har man set film i engelsk, vikar i biologi, nye sko, en flot blå sweater og så lige et 12-tal i matematik + tanken om at det er weekend, hvilket altid muntrer mig op, selvom der også er ting og sager der skal laves i weekenden - men det tæller ikke!

Jeg skal også lige finde ud af om der er noget på bloggen, som skal ændres. Mener nemlig at der var noget, jeg ville tilføje/ændre, kan ikke lige huske hvad det er, men jeg finder nok ud af det om ikke så længe?

Så indtil videre, hold jer opdateret kære læsere, for snart kommer den første anmeldelse på banen! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar