onsdag den 1. februar 2012

Fælles Læsning#

Kære Læsere

I dag, i dansk, fik vi en ny fælles roman, som vi skal læse til mandag efter vinterferien.
Den er ikke så lang, hvilket måske er okay, da jeg ikke har været så vild med de fælles romaner, vi tidligere har læst i dansk...
Men, bogen skal jo have en chance, så jeg skal nok skrive, når jeg læser den og vil også prøve at lave en bedømmelse af den herinde på bloggen. 
Titel og forfatter får I af vide, når jeg læser den ;)

Hvilket minder mig om, at jeg skal til at skrive ind, hvad jeg har læst i henholdsvis 2010 og 2011 (det kommer nok til at tage tid, men jeg skal nok gøre det.) ;)

1 kommentar:

  1. Hej,

    Selvfølgelig gør det ikke noget. Du kommer også lige på min linkliste. :) Glæder mig til at følge din blog fremover.

    SvarSlet