mandag den 5. november 2012

Nyt..

Kære læsere

Nu har jeg endelig efter meget lang tid taget mig sammen til at skrive et nyt indlæg. Jeg ved det er alt alt for lang tid siden der har været et - så her kommer det :-)

Som I nok ved, er jeg startet på min videregåendeuddannelse, og det tager ligesom lidt af min tid med hensyn til læsningen, men som I kan se, er jeg gået i gang med at læse Die for me af Amy Plum. Det er en fantastisk bog, og jeg regner da også med, at der kommer en anmeldelse ud af den :-)

Ellers er jeg ved at være igennem de bøger, jeg har stående, som ikke er læst. Det vil sige, at der snart skal bestilles nye bøger hjem, og hvor jeg dog ser frem til det! :-)
Der er intet, der slår duften af en ny bog, hvor siderne bare venter på at blive læst - men måske er det bare mig der synes det?

I dette indslag bliver der dog ellers ikke rigtig noget der omhandler bøger..
Jeg er ret sikker på, at der står nævnt under om mig og bloggen, at jeg tegner lidt i min fritid. Det er også rigtigt, og jeg vil derfor vise jer en tegning, jeg har lavet for lang tid siden, men som jeg er rigtig stolt af - det er noget af det mest realistiske, jeg har tegnet, og jeg håber derfor, at I vil tage godt imod det :-)




Håber at I alle har det godt :-)

Jenner

2 kommentarer:

  1. Virkelig smukt øje! Har du gået til noget tegning eller noget i den stil? Jeg kan godt forstå du er stolt af din tegning:D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hejsa :-)

      Tusind tak for din kommentar!:-)
      Nej, jeg må indrømme, at jeg aldrig været på tegnekursus eller noget i den stil. Det er bare et par års hård "træning" (hvis man da kan kalde det dét?), som endelig har givet pote :-D

      Slet