lørdag den 1. september 2012

Nye bøger?

Kære læsere!

Nu har jeg endelig taget mig sammen til at komme med et indlæg - det er virkelig ved at være et stykke tid siden, der har været et..

Altså, her forleden dag sad jeg og lurede mulige nye bøger af på henholdsvis saxo, bookzoo og tellerup - som vidst nok kan betegnes som mine faste internet sider. Nå men her sad jeg så og kiggede, kiggede, kiggede, og jeg endte faktisk med at finde ud af, at der er nye bind på vej af bl.a.: The Night World, The Vampire Diaries og Nattens hus. Det, kære læsere, er jeg kun glad for! Dernæst fandt jeg også en del andre bøger, som kunne være interessante at læse, og her er der både tale om danske og engelske bøger.

Jeg hørte faktisk et citat her for kort tid siden. Det lyder omtrent sådan her: "De bøger vi elsker, er enten dem, hvis univers vi kan leve os ind i, eller dem der har nogle karakterer vi kan spejle os i.."
Jeg ved ikke med jer, men jeg synes, at det er et fremragende citat! Jeg elsker den måde citatet er simpelt, men alligevel viser, hvad der får os til at elske de bøger, vi nu læser.
Jeg ved ikke med jer, men jeg er ret sikker på, at jeg foraltid vil elske at læse en god bog!

Her er nogle af de bøger jeg kigger på, og jeg ved godt at de ikke alle sammen er udkommet, men jeg håber, I vil smide en kommentar og skrive hvilke bøger, I synes, jeg skal kaste mig ud i ;)

Fortsat god weekend :)

Jenner





1 kommentar:

  1. Jeg synes du skal læse (og anmelde) Fireligt, for den ejer jeg og vil gerne vide, om det er en bog jeg snart bør læse ;)
    Desuden er jeg vild med coveret til Swift. Hold da op, det er smukt!

    SvarSlet