søndag den 3. juni 2012

Eksamen

Kære læsere

Jeg ved godt, at nogle ting herinde på bloggen går lidt langsom, men jeg er ved at læse op/øve til dansk eksamen, så jeg har lidt travlt. Umiddelbart går det fint med min fremlæggelse, men man vil jo altid gerne yde sit bedste for bl.a. at få den gode karakter, men også for at vide at man gjorde sit.

Som I også kan se, har jeg virkelig fået læst nogle bøger her for tiden. Det er ikke noget jeg vil brokke mig over, nej, jeg jubler nærmest af glæde over alle de gode bøger med deres egen fremragende historie at fortælle! :-)

Men hold jer opdateret, for om ikke så længe (eller når jeg for tid), vil der komme en ny anmeldelse på banen, som jeg synes både I og jeg selv trænger til, da der ikke har været så aktivt lige omkring denne kategori.

Stay openminded and enjoy your reading! :-)

Jenner

Ingen kommentarer:

Send en kommentar